Onze diensten

Telefoon-antwoordservice

Elk bedrijf is gebaat bij goede bereikbaarheid. Telefoon-antwoordservice is in feite een heel persoonlijk antwoordapparaat dat bijdraagt aan de positieve uitstraling van uw bedrijf. De klant wordt immers altijd èn vriendelijk te woord gestaan. Om daadwerkelijk service te kunnen bieden is het van belang dat kan worden ingegaan op simpele vragen die door de klant worden gesteld.

Interactie is er niet alleen wanneer u afwezig bent. Ook op de momenten dat u in bespreking bent, een brief schrijft of de boekhouding bijwerkt kunt u ongestoord doorwerken. U bepaalt wanneer u de telefoon laat doorschakelen. U wordt niet meer geconfronteerd met personen die tijdrovende vragen stellen terwijl u net van plan was iets te gaan doen. Interactie noteert de vragen en geeft die door. Mocht het nodig zijn u toch te storen dan doet Interactie dat, maar niet zonder vooraf te overleggen. Op die manier kunt u zelf bepalen of het gesprek doorverbonden wordt ja of neen.

U bepaalt of u wel of niet op een telefoontje reageert en u belt terug wanneer u dat uitkomt. Bijkomend voordeel is dat u nooit meer wordt overvallen, door welke vraag dan ook èn met “een juffrouw aan de telefoon” lijkt u zoveel groter. Over uitstraling gesproken!

Klantenservice

Voor een afdeling klantenservice is goede bereikbaarheid een must maar kennis van zaken is niet minder belangrijk. Natuurlijk kent Interactie niet alle details van uw producten maar kennis van de meest elementaire zaken blijkt heel handig.

Hoe eenvoudig is het om te kunnen zeggen “drukt u op het pijltje naar links en daarna op blauwe stip en dan stopt uw apparaat met piepen”. Uw klant blij, u blij en wij blij want de klant is in één keer geholpen. Terwijl u toch gewoon gemeld krijgt dat betrokkene gebeld heeft.

Of “welke strips heeft u nodig: de groene, de witte, de blauwe of de gele en bedoelt u dan de ronde, de vierkante of de ovale?” Om vervolgens precies te weten welke strips nodig zijn, de hoeveelheid, naam en het adres van de beller zodat u de bestelling dezelfde dag kunt klaarmaken en versturen.

En wat denkt u van “hebt u het apparaat al van de stroom gehaald. Het apparaat reset zichzelf op dat moment over het algemeen, maakt automatisch een update en zal het bij aanschakelen gewoon weer alles doen”.

Secretariaats
service

Secretariaatsservice omvat de volgende diensten:

  • Bedrijfscorrespondentie in Nederlands, Engels en Duits
  • Notuleren van vergaderingen
  • Verzorgen van mailings, adressenlijsten e.d.
  • Archivering en documentatie

Interactie werkt uw aantekeningen uit tot optimale correspondentie. Wilt u daarin nog veranderingen aanbrengen, dan kan dat altijd.

Agendaservice

De agendaservice werkt rustgevend en doeltreffend.

Stel u hebt een adviesbureau en werkt op afspraak. Op twee vaste dagen per week werkt u thuis en zou u klanten kunnen ontvangen. De overige drie dagen reserveert u voor onderzoek en het uitwerken van adviezen. Op deze dagen wilt u liever niet gestoord worden.

De mogelijkheden van de agendaservice zijn haast onbeperkt. Interactie sluit nauw aan bij uw instructies zodat u met een gerust hart de planning van uw cliëntendagen aan Interactie kunt overlaten.

Telemarketing

In deze tijd van snel, sneller, snelst zit echt niemand meer te wachten verkopers die denken dat de klant op hen zit te wachten. U weet wel beter ….

Telemarketing is gerichte marktbenadering via de telefoon. Onze dames gaan kwalificerend te werk en bereiden het verkoopgesprek voor u of uw buitendienstmedewerker voor. Indien nodig worden afspraken gemaakt

Telefoonnummer
0525-683545

Email
info@interactie-elburg.nl

Adres
Korenbloem 16, 8081DG, Elburg